VISIE Deel 3

Wil je het echt grondig aanpakken? Dan is VISIE deel 3 precies wat je zoekt! Samen kijken we naar alle communicatiemiddelen die je nu inzet om jouw verhaal over te brengen op jouw doelgroep. Ook kijken we hoe deze manier bijdraagt aan de gewenste identiteit van jouw organisatie en zullen wij tips geven over hoe jij de eventuele kloof tussen de gewenste identiteit en het imago kunt dichten. Na deze sessie communiceer jij effectief met jouw doelgroep op een manier die past bij de waarden van jouw onderneming. En dat vinden wij nou echt waardevol!

Scan communicatiemiddelen

Hoe spreek je jouw doelgroep aan? En welke toon past daarbij? Zakelijk of juist persoonlijk? De manier waarop je communiceert is enorm belangrijk voor het effect ervan. Onze communicatiescan is een aanvulling op de eerste twee Visie sessies. Met onze scan kijken we kritisch of jouw communicatiemiddelen aansluiten bij hetgeen dat jij wilt uitdragen. Van de manier waarop de telefoon opgenomen wordt tot je social media-uitingen, alles wordt onder de loep genomen.

Na deze sessie:

  • Weet je welke manier van communiceren past bij de organisatie
  • Ben je weer een stap dichterbij je gewenste identiteit
  • Krijg je een rapport waarin we alles nog eens kort en krachtig onder woorden (en beelden!) brengen en waarin onze aanbevelingen staan ten aanzien van het dichten van de eventuele kloof tussen de gewenste identiteit en het imago.

Benieuwd naar hoe je jouw bedrijf meer impact kunt geven of gelijk een sessie inplannen? Neem dan nu contact met ons op!