REFERENTIES

Intertraining

Onze organisatie Intertraining had behoefte aan aanscherping van de identiteit. De missie, visie en boodschap wilden we duidelijk neerzetten. We hebben met Casper van VISIE eerst een sessie gedaan om de gewenste identiteit te bepalen. Vervolgens wilden we graag de medewerkers meenemen in het proces en enthousiasmeren. De medewerkers hebben dezelfde sessie online gedaan en we hebben met zijn allen gewerkt aan de gewenste identiteit. Vervolgens hebben we de missie, visie en boodschap (met kernwaarden) uitgewerkt op alle communicatiemiddelen. Nu heb ik het gevoel dat alles helder is en we een basis hebben om verder te bouwen.

Het imago gaan we nu regelmatig meten via VISIE om te bekijken of we op de juiste weg zijn.

Marloes Kempers, directeur / eigenaar Intertraining

Telesuper

Onze organisatie is constant in beweging. Recent is hierdoor bij ons de behoefte ontstaan om opnieuw aan tafel te gaan om onze gewenste identiteit helder neer te zetten. We hebben daarom een sessie gedaan samen met Casper van VISIE. We hebben nu een duidelijke propositie en plannen om de gewenste identiteit ook het imago te laten worden. Vervolgens is er ook direct gezorgd voor borging zodat wat er is afgesproken ook wordt uitgevoerd.

Nimmoo Adam, marketing Telesuper

Icaelo

Ik heb recent een nieuw merk Icaelo op de markt gebracht. Een exclusieve sieradenlijn waar ik erg trots op ben. Om de boodschap aan de doelgroep helder te krijgen heb ik een sessie met VISIE gedaan. Dit heeft me geholpen om in meetbare termen uit te leggen wat we doen. De sessie met kaarten met beelden heeft mij geholpen om mijn plannen helder op papier te krijgen. Echt een aanrader.

Eric van Limpt, eigenaar Icaelo.

Hoveniersbedrijf Rens de Rooij

Als organisatie wisten wij wel wie we zijn en wat we willen bereiken en uitstralen, maar hoe verwoorden wij dat goed en duidelijk naar onze klanten. Daarbij heeft het bedrijf VISIE.nl, onderdeel van Van Diemen PR, ons heel goed geholpen.

Casper en Tom hebben in een spel-sessie onze visie, missie en imago kunnen samenvatten in een krachtig en duidelijk verhaal. Hiermee kunnen wij beter dan voorheen aan onze klanten laten zien en horen wie wij zijn en wat wij doen.

Wij hebben Casper en Tom als energierijke creatievelingen mogen ontmoeten. Prettige samenwerking, waarbij wij niet alleen een uitgewerkt plan hebben ontvangen, maar ook veel tips en handige tools.

Maartje de Rooij, eigenaar Hoveniersbedrijf Rens de Rooij

KLANTEN